اتوبار پاکنژاد

باربری و اتوبار آزادی

بابری و اتوبار آزادی متخصص در امر جابجایی بار و اثاثیه منزل می باشد و توانایی جابجایی بار و اثاثیه بزرگ و سنگین از جمله پیانو ، گاو صندوق ، یخچال ساید بای ساید و … را نیز دارد. باریری و اتوبار آزادی با کارگرانی خوش اخلاق و ورزیده آماده خدمت گزاری به شهروندان منطقه آزادی می باشد. باربری و اتوبار آزادی دارای بیمه بوده و کلیه قیمت ها طبق نرخ اتحادیه باربری می باشد. باربری آزادی دارای خاورها و کامیون های موکت کاری شده می باشد.

انجام اثاث کشی و بسته بندی در منطقه آزادی

خدمات باربری و اتوبار آزادی

  • دارای بسته‌های مخصوص حمل رختخواب و کارتن حمل لباس جهت کم‌ کردن حجم لباس
  • دارای بسته بندی حرفه ای به سبک کشورهای اروپایی ( استرج رپ ، بابل رپ ) و با استفاده از کارتن‌های حجیم و محکم بصورت تضمینی
  • باربری و اتوبار آزادی دارای بیمه‌ی کالا
  • جابجایی کالا بصورت صادراتی ، وارداتی و ترانزیت کالا
  • باربری آزادی دارای کادری حرفه ای درجهت بسته بندی و جابجایی کالا
  • باربری و اتوبار سریع بار خدمات خود را بصورت شبانه‌روزی ارائه می نماید.

آشنایی با منطقه آزادی تهران :

 خیابان آزادی (نام پیشین: خیابان آیزنهاور) خیابانی در غرب تهران است که از میدان آزادی در سوی غربی خیابان آغاز شده و در میدان انقلاب پایان می‌یابد. در دورهٔ پهلوی این خیابان آیزنهاور نام داشت که از نام یکی از رؤسای جمهور آمریکا گرفته شده بود. این خیابان در شمال خیابان‌هایی چون جیحون، کارون و آذربایجان جای دارد و از خیابان‌های مهم و مرکزی تهران و کانون راهپیمایی‌ها در این شهر به شمار می‌آید.

میدان آزادی که پیش از انقلاب ۱۳۵۷ ایران میدان شهیاد نام داشت، بزرگ‌ترین میدان شهر تهران است که در بخش غربی آن جای گرفته است. این میدان به همراه برج آزادی در سال ۱۳۴۹ خورشیدی برای یادبود جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایران طراحی و ساخته شد و پس از انقلاب سال ۱۳۵۷ به نام «میدان آزادی» خوانده شد.