اتوبار پاکنژاد

باربری و اتوبار آفریقا

مجهز به وسایل بسته بندی و خاورهای موکت کاری شده مخصوص اثاث کشی و جابجایی بار و با بسته بندی پیشرفته و مطمئن

باربری و اتوبار سریع بار آماده ارائه هرگونه خدمات باربری جابجایی اثاثیه منزل و هر گونه بار و به صورت شبانه روزی در خدمت شما می باشد.

باربری و اتوبار سریع بار آماده سرویس دهی به تمام مناطق تهران می باشد و همچنین دارای وانت بار و خاور و کامیونت می باشد و تمام خدمات خود را بصورت شبانه روزی می باشد و دارای بیمه نامه و دارای لوازم بسته بندی و باکارگران ورزیده آماده ارائه هرگونه خدمات باربری در کوتاهترین زمان ممکن به همشهریان تهرانی ساکن در منطقه آفریقا می‌ باشد.

در باربری آفریقا بسته بندی به شیوه کشورهای اروپای ( استرچ رپ ، بابل رپ ، فوم های حباب دار) می باشد.

باربری آفریقا امکان حمل اجسام سنگین از جمله یخچال ساید بای ساید ، پیانو ، گاو صندوق و … را نیز دارا می باشد.

باربری و اتوبار آفریقا از نمایندگی های سریع بار در تهران می باشد.

انجام اثاث کشی و بسته بندی در منطقه آفریقا

خدمات باربری و اتوبار آفریقا

  • دارای بسته‌های مخصوص حمل رختخواب و کارتن حمل لباس جهت کم‌ کردن حجم لباس
  • دارای بسته بندی حرفه ای به سبک کشورهای اروپایی ( استرج رپ ، بابل رپ ) و با استفاده از کارتن‌های حجیم و محکم بصورت تضمینی
  • باربری و اتوبار آفریقا دارای بیمه‌ی کالا
  • جابجایی کالا بصورت صادراتی ، وارداتی و ترانزیت کالا
  • باربری آفریقا دارای کادری حرفه ای درجهت بسته بندی و جابجایی کالا
  • باربری و اتوبار آفریقا خدمات خود را بصورت شبانه‌روزی ارائه می نماید.

آشنایی با منطقه آفریقا تهران :

خیابان آفریقا از سوی جنوب از میدان آرژانتین و پارکینگ بیهقی آغاز می‌شود و به سوی شمال ادامه می‌یابد. این بزرگ‌راه پس از یک پیچش به سوی شرق و گذر از بلوار میرداماد، از بزرگراه مدرس گذشته و در یک سرازیری به کوچه مریم شرقی واقع در محله الهیه، پایان می‌یابد.این خیابان پیشتر به افتخار ساموئل مارتین جردن بانی دبیرستان البرز و آموزشکده دخترانه آمریکایی تهران «جردن» نام‌گذاری شده بود. پس از انقلاب نام این خیابان به خیابان آفریقا تغییر یافت. در آذر ۱۳۹۳ کمی بعد از درگذشت نلسون ماندلا به افتخار و یادبود وی نام این خیابان از چهارراه جهان کودک(تقاطع بزرگراه حقانی با جردن) تا انتهای شمالی خیابان واقع در محله الهیه از آفریقا به نلسون ماندلا تغییر یافت درحالیکه همچنان این خیابان از میدان آرژانتین(انتهای جنوبی) تا چهارراه جهان کودک خیابان آفریقا نام دارد.