وانت بار بین شهری

نرخ وانت بار برای خارج تهران و از تهران به شهرستان در مطلب  کرایه وانت بار بین شهری آمده است.

برای توضیحات بیشتر در مورد باربری وانت بار و نیسان بار بین شهری به مطلب باربری بین شهری غرب تهران  و حمل اثاثیه منزل غرب تهران مراجعه کنید.

 

از وانت بار مجاز استفاده کنید

اگر قصد جابجایی بار و حمل کالا یا اسباب کشی با وانت بار غرب تهران و نیسان بار را دارید بهتر است از موسسسات باربری مجاز استفاده کنید. مزیت استفاده از وانت تلفنی و باربری های مجاز این است که در صورت دریافت مبلغ خارج از عرف یا آسیب دیدن وسایل خود قادر خواهید بود از آن‌ها نزد اتحادیه شکایت کنید و اقامه دعوا کنید. اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری در آدرس میدان منیریه خیابان ابوسعید بن بست سوم پلاک 6 گرفته و شماره آن  02122636959 است.

 09.jpg (1037×360)

کرایه وانت بار پونک 

همانطور که در مطلب قبل اشاره شد کرایه وانت بار از پونک به سایر نقاط شهر بین 40 تا 70 هزارتومان است. برای اطلاع از ریز کرایه وانت بار از مبداً پونک به سایر نقاط شرق و غرب و شمال و جنوب تهران به مطلب  کرایه وانت بار تلفنی پونک مراجعه کنید.

برای تماس با باربری باراست در هر شهری که هستید کافیست با شماره های زیر تماس حاصل کنید و از نرخ روز دستمزد کارگر اسباب کشی و نرخ حمل اثاثیه منزل خبر دار شوید. در صورتی که مبدا و مقصد بار شما، شهری غیر از تهران است همچنان میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید زیرا سامانه باربری و حمل بار باراست با باربری های شهرهای مختلف ایران در ارتباط است.