اتوبار پاکنژاد

باربری و اتوبار اختیاریه

مجهز به وسایل بسته بندی و خاورهای موکت کاری شده مخصوص اثاث کشی و جابجایی بار و با بسته بندی پیشرفته و مطمئن

باربری و اتوبار سریع بار آماده ارائه هرگونه خدمات باربری جابجایی اثاثیه منزل و هر گونه بار و به صورت شبانه روزی در خدمت شما می باشد.

باربری و اتوبار سریع بار آماده سرویس دهی به تمام مناطق تهران می باشد و همچنین دارای وانت بار و خاور و کامیونت می باشد و تمام خدمات خود را بصورت شبانه روزی می باشد و دارای بیمه نامه و دارای لوازم بسته بندی و باکارگران ورزیده آماده ارائه هرگونه خدمات باربری در کوتاهترین زمان ممکن به همشهریان تهرانی ساکن در منطقهاختیاریه می‌ باشد.

در باربری اختیاریه بسته بندی به شیوه کشورهای اروپای ( استرچ رپ ، بابل رپ ، فوم های حباب دار) می باشد.

باربری اختیاریه امکان حمل اجسام سنگین از جمله یخچال ساید بای ساید ، پیانو ، گاو صندوق و … را نیز دارا می باشد.

باربری و اتوبار اختیاریه از نمایندگی های سریع بار در تهران می باشد.

انجام اثاث کشی و بسته بندی در منطقه اختیاریه

خدمات باربری و اتوبار اختیاریه

  • دارای بسته‌های مخصوص حمل رختخواب و کارتن حمل لباس جهت کم‌ کردن حجم لباس
  • دارای بسته بندی حرفه ای به سبک کشورهای اروپایی ( استرج رپ ، بابل رپ ) و با استفاده از کارتن‌های حجیم و محکم بصورت تضمینی
  • باربری و اتوبار اختیاریه دارای بیمه‌ی کالا
  • جابجایی کالا بصورت صادراتی ، وارداتی و ترانزیت کالا
  • باربری اختیاریه دارای کادری حرفه ای درجهت بسته بندی و جابجایی کالا
  • باربری و اتوبار اختیاریه خدمات خود را بصورت شبانه‌روزی ارائه می نماید.

آشنایی با منطقه اختیاریه تهران :

اِختیاریه نام منطقه‌ایست قدیمی در منطقه ۱ و منطقه ۳ شهر تهران که نام آن از صاحب اختیار، مالک سراسر منطقه در گذشته، برگرفته شده‌است.

این محله در نزدیک سلطنت آباد (پاسداران) قرار دارد و دارای یک میدان اصلی با همین نام می‌باشد. این میدان از نظر طولی بین خیابان پاسداران (سلطنت آباد) و خیابان کامران (دیباجی جنوبی) و از نظر عرضی بین بزرگراه شهید صدر تا تقاطع بلوار دستواره ( معصومی ) و خیابان دولت (شهید کلاهدوز) واقع است. محله‌های اختیاریه نیز شامل ده رستم آباد در غرب شغال آباد و کف دره در شرق می‌باشند. خیابان اختیاریه جنوبی از خیابان پاسداران روبروی گلستان ششم شروع شده و پس از قطع خیابان دولت در چهار راه دلبخواه به میدان اختیاریه ختم می‌شود. میدان اختیاریه و خیابان اختیاریه جنوبی (فقط حد فاصل چهارراه دلبخواه و میدان اختیاریه) یکی از مناطق تجاری شمال شهر تهران محسوب می‌شود که دارای کسب و کار بسیار پررونقی می‌باشد.